-
- Assign a menu in Theme Options > Menus WooCommerce not Found
- Newsletter
در حدود 50 سال پیش، برای تولد یکی از نوآوریهای ارزشمند دنیای فناوری لوازم خانگی فرصتی خلق شد. برندی ظاهر شد که در زمانی بسیار کوتاه، در فهرست شرکتهای درخشان جهان قرار گرفت. این رشد مدیون دیدگاهی خارقالعاده است: «سنگفرشهای هر خیابان از طلاست!»؛ برندی که با درک درست جهان آینده، برای ترکیبی هوشمندانه از فرصتها و خطرها، آماده شد: «عالی بودن» را انتخاب کرد… و «دوو» متولد شد.
برای دستیابی به چنین ارزشی، این برند با دانش و فلسفهای قدرتمند از شرق، با تصویری درست از آیندهنگری، رشد میکند. «پویایی» و «تکامل» دو عنصری هستند که دوو آنها را متجلی میکند. دوو در فرهنگ خود، جهان را به زبانی خاص ترجمه می کند که نشان دهندۀ تحلیل آن از طراحی آینده است. فرهنگی که با هدف گذاری در نوآوری همواره با خلاقیت، یک «موج فرهنگی» را تشکیل می دهد و آن را صادر می کند. به عبارت دیگر، دوو پیش از آن که یک برند تجاری باشد، یک فرهنگ خلاقانه است. دوو در زادگاه خود، کره جنوبی متوقف نمی شود و با توسعۀ خود در آمریکا و اروپا، خود را به عنوان برندی بین المللی مطرح می کند، به طوری که یکی از سه برند قابل اطمینان و ارزشمند کره جنوبی در جهان است.
در حال حاضر، این برند با بیش از 20 کارخانه در جهان و شبکۀ فروش بینالمللی، فعالیت دارد و هماکنون محصولات این برند با تنوع گسترده در کلاسهای متفاوت و طبقهبندیهای کامل، به صورت مستقیم در فروشگاههای اختصاصی و غیراختصاصی، با همکاری شبکههای فروش آن عرضه میشود.
از آنجا که طراحان این برند از طریق طراحی و انتخاب برترین سیستمهای روز دنیا، همواره سعی دارند ارتباط مفید و سازنده را با محوریت طراحی و اجرای بهروز در کلاس جهانی حفظ کنند، دوو توانسته است برندِ تأثیرگذاری در صنعت خود محسوب شود.
در سالهای اخیر، ما برای دستیابی به زبانی مشترک در تولید لوازم خانگی، سرمایهگذاری بزرگی را برای همکاری با شرکت دوو انجام دادهایم. سرمایهگذاری ما از دهها سال پیش در این زمینه آغاز شده است و بهعنوان پیشگام تولید لوازم خانگی در خاورمیانه، شبکۀ تحقیق و توسعه با توان مهندسی و تحلیل فعالیتهای تولیدی در کلاس جهانی را فراهم کردیم و در این مسیر، خطوط تولیدی هم آمادگی کاملی را، برای متنوعکردن محصولات در کلاسهای متفاوت، بهدست آورد.
سرمایهگذاری ما از دهها سال پیش در این زمینه آغاز شده است و بهعنوان پیشگام تولید لوازم خانگی در خاورمیانه، شبکۀ تحقیق و توسعه با توان مهندسی و تحلیل فعالیتهای تولیدی در کلاس جهانی را فراهم کردیم و در این مسیر، خطوط تولیدی هم آمادگی کاملی را، برای متنوعکردن محصولات در کلاسهای متفاوت، بهدست آورد. این توانمندی باعث شد تا دو شرکت انتخاب و دوو، یکدیگر را شرکای تولیدی و تجاری مناسبی ارزیابی کنند. نوآوری دوو و توان مهندسی و تولید انتخاب، همکاری مشترکی را به صورت طولانیمدت شکل داده است.
سرمایهگذاری بزرگ ما در این برند، برای تعمیق اشتراکات فرهنگی و سازمانی تولید و همچنین توسعۀ دانش ارتباطات صنعتی، نتیجهای موفق داشته و بخش بزرگی از دانش پیشرفتۀ لوازم خانگی در ایران، نتیجۀ همکاری دانشبنیان این دو شرکت در دهۀ گذشته است.
A weekly email from Entekhab Group about trends, shaping markets, industries and the global economy.