جستجو

HOME APPLIANCES

اِسنوا در سال1384 ه.ش به‌وجود آمد. برندی با هویت مستقل که برای تولید و عرضۀ محصولاتی منطبق بر انتظارات مصرف‌کنندگان ایرانی شکل گرفته است. هویتی که باعث می‌شود ارزش‌هایی کمال‌گرایانه را دنبال کند. بنابراین اسنوا از یک نام و نشان تجاری فراتر رفت و یک مدل تکامل‌یافته در تحقیق و اجرا را به مخاطبان خود معرفی کرد.

به عبارت دیگر، تولد اسنوا به این علت اتفاق افتاد که مأموریت ما نیازمند یک بازتابش در «تداعی عزم و ارادۀ ملی ایران» بود. امروز این برند به‌عنوان صاحب‌سبک در طراحی، یکی از اصلی‌ترین رقبای برندهای بین‌المللی محصولات لوازم خانگی در ایران است. اسنوا در واقع سرنام «ارکان ساختار نوین ایرانیان» است و بیش از آن که یک برند باشد، تجمیع توانمندی‌های یک هلدینگ لوازم خانگی است، که با شعار « روی ما حساب کنید » در سال 2015 دچار تحولی بزرگ شد. می‌توان گفت که «اسنوا» نتیجۀ سرمایه‌گذاری سال‌های طولانی برای جذب و به‌کارگیری دانش شرکت‌های پیشرفته در طراحی و تولید با زبان ایرانی است.

روی ما حساب کنید...

این برند در این دوره، با حضور در شش زمینۀ تولید محصولات پخت‌وپز، شوینده‌ها، دستگاه‌های برودتی، سیستم‌های تلویزیونی و غیرتلویزیونی، سیستم‌های تهویۀ مطبوع خانگی HVAC و لوازم کوچک، از تولیدکنندگان مطرح بازار ایران است که شبکۀ فروش و پشتیبانی اختصاصی آن هم کمک می‌کند که توسعه‌ای شتابنده را در تقاضای بازار به‌دست آورد.

اسنوا به ‌روزترین فناوری جهانی را برای تولید آخرین فناوری‌های معرفی‌شده در اختیار دارد و کلاس‌های متفاوتی در تولید را برای عرضه در بازار در اختیار مشتری قرار می‌دهد؛ به‌طوری که این برند، تنها تولیدکنندۀ محصولات خانگی با رنگ‌های خاص به سفارش مشتریان در ایران است. تا پایان سال 2017، این برند با در اختیار داشتن 716 فروشگاه رسمی در سراسر ایران، یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های فروش را در اختیار داشته است. اکنون اسنوا مسیر خود را به فناوری دیجیتال متمایل کرده است، چنان‌که سیستم‌های تلویزیونی و غیرتلویزیونیِ آن در سطح رقابتی متعادل با رقبای خارجی خود قرار گرفته است. از دیگر فعالیت‌های این برند، برای توسعۀ فعالیت‌های اقتصادی ایران و ایفای نقش پررنگ‌تر در سودآوری اجتماعی، همکاری گسترده در طرح‌های اعتباری تعریف‌شدۀ عمومی است که در این خصوص بیش از 683 نقطۀ فروش خود را در ایران برای ارائۀ این خدمت سازماندهی کرده است.

اسنوا یک برند است!

اکنون اسنوا مسیر خود را به فناوری دیجیتال متمایل کرده است، چنان‌که سیستم‌های تلویزیونی و غیرتلویزیونیِ آن در سطح رقابتی متعادل با رقبای خارجی خود قرار گرفته است. از دیگر فعالیت‌های این برند، برای توسعۀ فعالیت‌های اقتصادی ایران و ایفای نقش پررنگ‌تر در سودآوری اجتماعی، همکاری گسترده در طرح‌های اعتباری تعریف‌شدۀ عمومی است که در این خصوص بیش از 683 نقطۀ فروش خود را در ایران برای ارائۀ این خدمت سازماندهی کرده است.

 

یادآور آرامش خاطر وآزادی کامل

از دیگر فعالیت‌های این برند، برای توسعۀ فعالیت‌های اقتصادی ایران و ایفای نقش پررنگ‌تر در سودآوری اجتماعی، همکاری گسترده در طرح‌های اعتباری تعریف‌شدۀ عمومی است که در این خصوص بیش از 683 نقطۀ فروش خود را در ایران برای ارائۀ این خدمت سازماندهی کرده است.

 

Unique Design

Afer Sales Services

Research & Development

تحقیق و توسعه

بیشتر بخوانید...>

Labrator

آزمایشگاه

بیشتر بخوانید...>

After Sales Services

خدمات پس از فروش

بیشتر بخوانید...>